Avond – euphoniumsolo

Schreef ik in het vorige logje al over het concert van de muziekvereninging Patrimonium in Groningen, kan ik jullie hier de solo van onze dochter laten horen.

Klik op http://www.youtube.com/watch?v=mu538fYdqlg&feature=share om  naar de muziek te luisteren. Ik heb er geen beeld bij. Geniet ervan! Doen wij ook…..

2 reacties op “Avond – euphoniumsolo

  1. Dat je trots op haar bent wist ik al lang en snap ik ook volkomen! Zij mag het ook zijn op haarzelf, het is niet zo’n gemakkelijk instrument maar ze beheerst hem zo te horen tot in de puntjes. Terecht dus de eer van een solo voor haar!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

