Thursday Challenge: thema: WET (nat dus)

zwemmen in Finland 9-5-13

Ga ook eens weer proberen mee te doen met de donderdag-uitdaging. Ik heb wel een mooie “natte” foto. Vond ik toevallig deze week, toen ik van alles aan het opruimen was’
Vakantie in Finland, lunchtijd. Johan bakt een eitje, het is bloedheet (zo’n 25 graden) en het water lokt. En dan moet je eens zien hoe nat ik was, toen ik uit het water kwam.

Holiday in Finland. Very warm weather, and the water was calling me. And here I am! After  swimming very wet of course.

6 thoughts on “Thursday Challenge: thema: WET (nat dus)

  1. Corry, ik heb wel een half uur gewacht maar je wilde maar niet uit het water komen. Nu moet ik het zo maar geloven dat je toen nat was. Mooi groot meer trouwens. Was dat water niet heel erg koud?

    • Nee Plaat, dat water was niet koud, want al heel lang zomer daar in Finland. Ze hebben daar een landklimaat, wat inhoudt, dat de zomers doorgaans heerlijk zijn. Ongelooflijk, he?
      Misschien was ik net even uit het water gestapt, toen jij even de andere kant uitkeek?
      Prettig weekend.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

