Alweer bezoek aan WZA

Dinsdag had ik weer eens een afspraak met de cardioloog. Da’s even wat anders als met de dermatoloog, maar ook hier ben ik  weer mooi doorheen gerold. Hij was tevreden. Ik hoef over een half jaar pas weer te komen. Dan moet er wel eerst een echo gemaakt worden, en natuurlijk de onvermijdelijke e.c.g.  Eerst dus maar rustig verder gaan.

Maandagavond ging mijn rechtervoet ineens pijn doen, wat in de loop van de nacht alleen maar erger werd. Ik heb dan ook niet veel geslapen. Tegen de morgen bedacht ik,  dat het wel eens jicht kon zijn, die de pijn veroorzaakt. ‘s Morgens dus maar even naar de huisarts, die ook aan jicht dacht. Ik kreeg tabletten mee, colchicine, die de pijn (en de ontsteking) in 2 of 3 dagen opheft. Gelukkig is het nu alweer een stuk beter. Je wordt er soms een beetje mismoedig van. Heb je ‘t ene euvel net weer achter de rug, komt er ineens weer wat anders.

Maar vanmiddag heb ik heerlijk in de zon zitten genieten. Morgen nog een keer, en dan wordt het weer minder met de temperaturen etc. Afijn, we zien wel, hoe e.e.a. gaat.

 

2 reacties op “Alweer bezoek aan WZA

  1. Fijn dat hij tevreden was en je weer een paar maanden ‘vrij’ hebt!

    He bah… ja dat mismoedige gevoel herken ik wel…. helaas dient het zich nooit aan op momenten die ‘beter’ zijn, of beter nog, dienen zich nooit aan. Hoop dat je medicatie werkt en je snel verlichting zult ervaren!

    Geniet nog van de zon, wie weet hoelang het duren zal voor het weer kan!

    {knuffel}

  2. Hopelijk ben je snel van die jicht af. Gelukkig dat de cardioloog tevreden was, dat is weer een zorg minder. Het mooie weer is al weer voorbij, goed dat je er meteen van genoten hebt. Ik vond het zelfs al een beetje broeierig. Fijn weekend, kram!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

