Eindelijk weer eens “on line”

’t Is alweer een aantal dagen geleden, dat ik mijn laatste logje schreef, wat zeg ik? alweer ruim een week. Hoog tijd om even bij te praten dus.

We hebben een heel drukke week achter de rug. En wat we nou precies allemaal gedaan hebben?  Eigenlijk niks bijzonders. Maar doordat ik toch best wat opknap, vermaak ik me af en toe in huis met opruimen. Deze week heb ik wat kleding bij elkaar gezocht, die we niet meer dragen, of die mij veel te groot zitten, nu ik zoveel afgevallen ben. Wat niet wil zeggen, dat ik alles weggedaan heb, want je weet maar nooit……  Intussen doe ik wel mijn best om het tegenwoordige gewicht te handhaven.

Woensdagmorgen kregen we bezoek van 2 ex-collega’s van Super de Boer. Heel gezellig,. Weer lekker even bijpraten  en “roddelen” over andere collega’s. Helaas zijn deze twee na een jaar bij huis, nog steeds niet weer aan het werk. Ze solliciteren bij ’t leven, maar een baan? Ho maar.  Maar wat niet is kan komen.  Allebei veel sterkte en succes gewenst!!

Dan zijn we vrijdagmiddag weer eens bij de dermatoloog op bezoek geweest. Zoals verteld, heeft hij vorige week een wratachtig ding uit mijn hand gehaald, en dat op kweek gezet. Gelukkig geen kwaadaardige cellen. Ze zaten er wel in, maar alles was heel goed verwijderd. De enige pech is, dat de wond niet helemaal goed dichtgegaan is. Dus nog maar een poosje zuinig met water omgaan.

Dat laatste kwam mooi uit, want Johan heeft een heleboel water nodig om de tegels van het terras schoon te spuiten (met hogedrukreiniger). Zie maar:

Johan schoont terras april 2013 kl

terras ri erker kl

terras bijna schoon  kl

De laatste loodjes wegen het zwaarst, ook bij het schoonmaken van grinttegels. De laatste foto, laat het laatste stukje smerige tegels zien.

Al met al, is Johan 2 dagdelen hiermee bezig geweest. ’s Avonds kan hij dan geen “pap” meer zeggen. Maar het ziet er weer mooi uit. Nu de rest van de tuin nog eeb beetje aanpakken. Toch jammer, dat wij beiden niet zo kwiek meer zijn, en dat alles beetje bij beetje bewerkt moet worden. Afijn, het zij zo.

Tja en dan ben ik ook nog eens aan het bakken geweest: brownies en een bitterkoekjescake. Beide erg smakelijk.

In sommige reacties lees ik, dat men denkt, dat er een feest ofzo aan staat te komen hier. Wat dacht je van mijn verjaardag, eind mei? Er is een tijd geweest eind vorig jaar, dat ik dacht, dat mijn laatste verjaardag gevierd was. Maar gelukkig mag ik dit jaar, D.V., weer een jaartje ouder worden. Toch best reden voor een feestje, vind je ook niet?

En zo gaan we dan weer aan een nieuwe week beginnen. Ik hoop toch zo, dat het een zonnige week wordt. We hebben het allemaal zo nodig!!

 

4 thoughts on “Eindelijk weer eens “on line”

  1. Allereerst natuurlijk geweldig dat die handproblemen maar tijdelijk waren/zijn!!!

    En verder….gewoon lekker doorgaan meid met wat je leuk vindt om te doen…. loggen is leuk, heel leuk zelfs, maar moet geen obsessie worden 😉

    {knuffel}

  2. Gelukkig was de hogedrukspuit niet voor jou bedoeld 😉
    Fijn dat de uitslag van de wrat goed was.
    Elke dag een klusje, dan kom je er ook.
    Verder lekker genieten.
    Kram!

  3. Ja Corrie maar dat doe je ook helemaal verkeerd !!
    Jullie wonen zo vrij ….je had gewoon op de terrastegels moeten gaan liggen ,,had Johan meteen de spuit erover kunnen halen !!
    Fijn te horen dat de wrat goed weggehaald is.

  4. Gelukkig dat dat met die hand goed is afgelopen. En ja, natuurlijk kijk ik met bewondering naar Johan. Een flinke klus. Maar het resultaat laat zich nu al van de foto’s aflezen/kijken. Wat een werk!!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry