Hoera, douchen!!!

Alleen deze week nog eventjes niet. Vertel zo wel waarom niet.

Gisteren waren we bij de dermatoloog voor controle van de wonden aan mijn benen, en voor het aanmeten van een paar nieuwe elastische kousen. Benen zien er prima uit, kousen worden binnenkort gestuurd.   En ik mag weer douchen!!!  Maar, zoals gezegd,  nu even niet. Op mijn hand had ik namelijk een raar wratachtig uitstulpsel. Nou, dat moest meteen verwijderd worden, want het is een vorm van huidkanker, en nagekeken moet worden of die kwaadaardig is, of niet. Dus ´kleine’ operatie aan mijn hand. De hele week mag die wond (hand)  niet nat worden, dus beter maar even wachten met mij onderdompelen in de douche. Uiteindelijk ben ik al ruim een half jaar `gewoon` bij de wastafel aan het poedelen, en volgens mij word je daar ook wel schoon van.

Volgende week vrijdag weer naar dermatoloog voor uitslag etc. Ben benieuwd. Op dit moment is dat plekje best wel pijnlijk, want het was nogal een groot stuk huid etc dat verwijderd werd. Met een flinke hechtdraad werd de wond dichtgenaaid. Tja en zo heb je zo maar ineens weer heel wat anders. Het zij zo.

Overigens kan ik steeds beter en verder lopen, zonder helemaal achter adem te raken. Het gaat dagelijks beter met mij. En zo voelt het ook.  Kortom ik ben een gelukkig mens en durf weer een beetje plannen voor de (nabije) toekomst te maken. Dat voelt goed.

Zo, weer even bijgepraat-  Allemaal een fijn lente-weekend gewenst en tot de volgende keer!!!

5 reacties op “Hoera, douchen!!!

  1. He bah, wat vervelend dat je dat er ook nog bij moet krijgen, ff duimen maar dat het goed afloopt!
    Het ‘poedelen’ bij de wastafel kan prima hoor, vroeger wisten we niet beter omdat er neits anders was.

    En ja de dag van HET FEEST kom rap dichterbij, ik wed dat je zult stralen die dag-week! Het zij je natuurlijk zo wie zo van harte gegund ;-) -x-

  2. FEEST ?!?!?! Weet ik niks van !!
    Wat voor feest het ook is Corrie….geniet er met volle teugen van .
    En ook voor jou geld….rustig aan opbouwen….
    Wij hebben volgende maand een feest…. Soort van overlevings feest, dan is het namelijk 27 jaar geleden dat Piet dat verwoestende infarct kreeg en nu dus onder de witte raven valt volgens de cardioloog.
    27 jaar met bergen en dalen daar mogen we best even stil bij staan en dan knijpen we de handen stijf dicht …..

  3. Zo’n wrat weghalen lijkt me ook geen pretje. Dacht je dat je alles gehad had. Maar gelukkig is ie al weg. Leuk ook dat gesprek met die verpleegster (vorige logje).

    Welk feest gaat er komen? Jarig, zoveel jaar getrouwd? Melody kan wel even iets meer zeggen. Mel, zeg eens wat!!

  4. Hej Corry, inmiddels al gedoucht?
    Vervelend nu weer van die wrat.
    Pas op met het vermelden van feestjes, voor je het weet staat half Nederland op de stoep ;)
    Fijne zondag ,kram!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

