Hier ben ik zelf !!

kaartjes

Weliswaar onder supervisie van Melody, maar alles went en leert.
Hoe is het nu met mij? Nou, ‘t kon beter, maar mijn tijd komt nog wel weer! Gelukkig zijn beide benen weer “mooi glad”, mede dankzij de elastische kousen, die ik draag. Benieuwd hoe lang dat nodig is. En dan wil ik nu graag iedereen bedanken voor alle aandacht, brieven, kaarten en bloemen, die ik in het ziekenhuis mocht ontvangen. Dat maakt de dagen in zo’n bed een beetje draaglijk.
Als er dan weer de nodige post voor mij binnen kwam, was de reactie van de verpleging: “kijk, fanmail voor mevrouw Reinders”. En dan had ik weer het nodige te kijken en Johan het nodige om op de muur achter mijn bed mijn bed te prikken. Op het laatst kon er eigenlijk geen foto meer bij. Maar wat fijn dat zoveel mensen aan mij dachten.
Zie vooral de foto met het grootste deel van de kaarten. De beer, die ook op de foto mocht, kreeg ik van kleindochter Jeanine!
Tot de volgende keer!

6 reacties op “Hier ben ik zelf !!

  1. Wat fijn dat je zelf weer even een stukje hebt geschreven Corry, en ook te horen dat het de goede kant op gaat!…We blijven aan je denken en met je meeleven hoor.
    Wat super fijn dat er zoveel mensen met je/jullie meegeleefd hebben tijdens je ziekenhuisperiode.
    …..Eerder heb ik ook twee keer drie mnden in het ziekenhuis gelegen dan was de ‘post’ die je kreeg echt een kadootje waar je iedere dag naar uit keek….
    Sterkte nog verder Corry.
    Liefsss, Hanny

    • Lieve Hanny, bedankt voor je lieve woorden en al je aandacht voor mij in het ziekenhuis. Soms voelde ik mij helemaal verwend, van al die post enz.
      Heb net je stuk gelezen over al de vogels die er kennelijk al weer in jullie tuin te vinden zijn. Veel, en vroeg, maar geniet er maar wel van!
      Groetjes, Corry

  2. Hej hej Corry, welkom op je nieuwe blog zal ik maar zeggen. Fijn dat je er weer bent. Je had je stekkie daar in het ziekenhuis gezellig ingericht met alle kaarten en lieve knuffelbeer, mag ook wel als je daar zo lang moet verblijven. Gelukkig heb je dit nu achter de rug en gaat het de goede kant op. Leuk dat je even bij Tjorven om het hoekje kwam kijken. Beterschap en tot blogs, kram!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

