Update 11 februari

Hallo Allemaal

Zojuist Corry even telefonisch gesproken, het gaat wel goed met haar maar ze is heel erg moe. Ze leest de reacties die jullie hier achterlaten wel maar heeft nog geen energie om daar zelf op te reageren noch om zelf een logje te schrijven. Ze slaap ook erg veel, zei ze. Zodra het even gaat zal ze mij een mailtje sturen met een stukje tekst die ik dan hier namens haar kan plaatsen. Kortom, wordt vervolgd!

Hartelijke Groeten van Corry aan jullie allen!
♫ Mel☺dy ♫

Update 18.15 van Corry zelf via e-mail:
Dag allemaal!
Ik ga een eerste logje “fabrieken”, deze stuur ik naar Melody, die voor plaatsing op ‘t log zorgt.
Ik ben zo blij en dankbaar met, en voor al, het werk dat Melody t.b.v. “mijn” weblog gedaan heeft tot nu toe. Als ik over een tijdje wat minder moe ben komt ze bij mij thuis om mij de kneepjes van het vak door te geven. Op dit moment ben ik nog niet zo ver. ‘s Morgns om plm. 9 uur komt er iemand van thuiszorg om mij te wassen etc. Je weet niet half hoe verschrikkelijk moe je wordt als je je bij de wastafel aan het wassen bent. Douchen mag nog niet omdat de wonden aan mijn benen nog niet helemaal dicht zijn, maar ook dat zal, hoop ik, weer gauw bijtrekken. Verder lig ik nog veel in bed, wel zo’n 3 tot 4 uur per dag. En maar slapen. Ik zal het wel nodig hebben, denk ik dan maar. Woensdag as. wordt ik bij de dermatoloog verwacht die mij hopenlijk goede berichten mee geeft naar huis. Deze hele week mocht de zwachtel niet verwijderd worden, zodat ik erg benieuwd ben hoe e.e.a. er woensdag uit gaat zien.
Verder wil ik graag iedereen bedanken voor alle reacties, kaarten, bloemetjes en wat al niet meer. Als je zolang in het ziekenhuis bent is het prachtig als je post krijgt. De verpleging noemde alles: “fanmail voor Mw. Reinders. Kun je nagaan: er werd over gepraat.
Voor nu even iedereen de hartelijke groeten, en misschien tot spoedig!

Groeten, ook van Johan, Corry

6 thoughts on “Update 11 februari

  1. Lieve Corry

    Slapen bevordert de genezing, dus rust maar lekker uit. Heerlijk dat je weer thuis bent in je eigen vertrouwde omgeving. Neem de rust om weer op te knappen.
    Een vriendin zoals Melody is onbetaalbaar. Maar dat besef je, denk ik, zelf ook wel. Groetjes aan Johan.

    Liefs Frederique

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

