24 januari

Vanmiddag ben ik weer bij Corry op bezoek geweest en heb ik haar de bloemen namens Willy meegenomen. Een mooi emmertje met blauwe druifjes die nog uit moeten gaan komen. Ze was er erg blij en wil dan ook graag dat ik Willy hiervoor hartelijk bedank, bij deze dus Willy. Het gaat op zich erg goed met Corry voor wat betreft haar benen, de GPS-behandeling lijkt succesvol tot dustoe en dat is goed nieuws. Ze heeft nog wel last van benauwdheid en is daarom de afgelopen dagen onderworpen aan een aantal onderzoeken voor haar longen, ze heeft medicatie erbij gekregen waaronder de pufjes zodat ze meer lucht krijgen kan en makkelijker ademhalen.
De wand achter haar bed hangt vol met mooie kaarten in alle soorten en formaten, daar is ze heel erg blij mee. Ze had Johan gevraagd de laptop mee te nemen naar het ziekenhuis zodat ze dit log kon bekijken en wellicht zelf ook iets zou kunnen schrijven, aangezien ze niet de juiste bril bij zich had lukte dat niet. Tevens bleek ook dat dat toch nog te vermoeiend is en dus heeft Johan de laptop mee terug genomen naar huis. Ze vind de log erg mooi en vond jullie reacties geweldig, ook daar was en is ze erg blij mee. Namens haar bedank ik jullie allen hartelijk voor de aandacht die ze van jullie krijgt in welke vorm dan ook.
(Mevr. Corry Reinders, Wilhelmina Ziekenhuis, Europaweg-Zuid 1, 9401 RK Assen, A1 kamer 2, telf.nr. is 0592 233 662)

Hartelijke groet, mede namens Corry,
♫ Mel☺dy ♫

20 reacties op “24 januari

  1. Lieve Corry, ik ken je niet persoonlijk, maar door Melody heb ik toch het gevoel je een beetje te kennen. Ik wens je heel veel beterschap en ik hoop dat je straks sterk genoeg bent om zelf je logjes te lezen. Melody heeft een mooi blog voor je gemaakt. Geniet ervan en nogmaals heel veel beterschap.

    Liefs Frederique

  2. Dank je wel lieve Fre, (voor je complimenten en) voor je goede wensen voor Corry, ook al ken je haar dan (nog) niet). Ze zal dit bericht vast lezen, hetzij door mij voorgelezen, hetzij zelf als ze achter een pc zitten kan of via een printje die haar man maakt en voor haar meeneemt naar het ziekenhuis!

    Liefs terug meid!

  3. Dat hoop ik ook Plato… en velen met ons ;-)
    Ja dat is ook wel zo maar het duurt onderhand al zo lang he? Ze ligt er nu al weer sinds 26 november… terwijl ze de maanden daaraan voorafgaand ook al vele weken in het ziekenhuis en een verpleegtehuis had gelegen…

    Dank je wel, Corry gelukkig ook en daar gaat het om ;-)

  4. Hallo Corry,
    Fijn hoor dat je blij bent met de reacties en alle kaarten………en dit blog!!!Hopelijk ga je er over een tijdje weer logjes op zetten.Een nieuw blog een nieuw begin……….maar eerst beter worden dat is het belangrijkste.Lief van Johan dat hij alles print en voorleest.
    liefs Dieneke.

  5. Hej Corry, mooi bakje heeft Melody voor je meegenomen, zo heb je al een beetje voorjaar op je nachtkastje. Ik heb begrepen dat je nu ook geniet van het witte uitzicht. Je herstel duurt lang maar toch lees ik weer stapjes in de goede richting. Ik maak meteen maar even van de gelegenheid gebruik om Melody te bedanken dat ze me op de hoogte houdt (wil ze eigenlijk niet horen). Hopelijk brengt ze de dikke (Zweedse) kram ook elke keer weer aan je over. Deze keer een Stora Bamse Kram, (dan weet jij wel wat ik bedoel toch?).

    • ;-) ik heb geen idee wat een Stora Bamse Kram is, maar Corry zal het ongetwijfeld weten en dat is waar het om draait.
      Fijn dat je de bloemen mooi vindt!

      En verder heb je helemaal gelijk *grijns*

  6. Hallo Corry, ik ben blij te lezen dat het ietsje beter met je gaat. Ook al gaat het langzaam, beter vooruit dan achteruit, toch. :-)
    Verder wens ik je sterkte en hoop dat je herstel in stijgende lijn mag blijven.
    Groetjes van Truus.

  7. Lieve Corry wat fijn dat Melody ons zo goed op de hoogte houd!…
    Ondanks dat je nog een lange weg te gaan hebt ben ik blij dat het met kleine beetjes vooruit gaat en de GPS-behandeling zijn werk goed doet.
    Hopelijk gaat die benauwdheid ook snel weer wat beter Corry.
    Ik hoop je binnenkort ook weer eens te bezoeken, ik ben geen held met dit weer op/bij de weg te zijn, mijn auto staat ook nog helemaal ingesneeuwd op de parkeerplaats maar volgende week stijgen de temperaturen weer dus….ik doe mijn best ;-)
    Heel veel beterschap lieve Corry en ook de hartelijke groeten aan Johan.

    Liefssss, Hanny

  8. Fijn dat Melody steeds bij je langsgaat en ons op de hoogte houdt.
    Ik wens je een voorspoedig herstel en weet de kleine stapjes zie je niet, maar ze zijn er wel..

    • Doe het graag hoor meis…. ik weet dat jullie reacties en medeleven haar erg goed doen!
      Dank voor je wensen, ik (of Johan of allebei) zullen het overbrengen en zodra ze kan zal ze het zelf ook wel lezen.

      Liefs -x-

  9. Lieve Corry, een potje voorjaarsbloemen heb je al in je handen. Laten we hopen dat je in het voorjaar weer thuis bent. Dat je er elke dag iets op vooruit gaat, zodat je weer vertrouwen in je herstel krijgt. Heel veel beterschap. En ook sterkte-wensen voor Johan!
    Liefs, Kakel

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

